Čo je sociálny

//Čo je sociálny
Čo je sociálny2019-01-24T14:31:02+00:00

Project Description

Čo je sociálny marketing

Sociálny marketing prináša posolstvo skupine ľudí zmeniť svoje návyky alebo správanie v prospech všetkých. Úlohou sociálneho marketingu je teda dosiahnuť pochopenie/porozumenie pre vytýčený cieľ, ukázať spoločné záujmy ako i opatrenia ,ktoré je potrebné zaviesť a čo najviac ich rozvíjať.

Sociálny marketing je používaný asociáciami (združeniami), ONG, ale i značkami,ktoré si vyberajú komunikáciu o ich produktoch spojením kampane s dobrým úmyslom alebo sociálnou témou ako su: chudoba ,ochrana detí a slabších osôb,…

NGO, nadácie a združenia používajú sociálny marketing ako páku či možnosť zjednotiť čo najviac ľudí a taktiež finančne zabezpečiť ich každodenné aktivity

Z tohto dôvodu je významná časť rozpočtov štruktúr so sociálnym účelom určená na komunikáciu. Spôsob použitý v tomto type kampane je často vážny so šokujúcimi obrazmi a textami.

V dnešnej dobe , sú socialne siete novým prostriedkom pre organizácie schopné vytvoriť nizku cenu virality.

V tomto prípade je pre súkromné spoločnosti socialny marketing možnosťou či prostriedkom ako vytvoriť ich históriu a pozitívny obraz ich značky.

Skutočne, podobne ako Greenwashing , ktorý má tendenciu robiť spoločnosti zodpovedné za životné prostredie, môže byť záväzok spotrebiteľskej značky k dobrej veci len pozitívny.

Značky ako Benetton , ktoré bojujú proti rasizmu a intolerancii prostredníctvom reklamy a ich kolekciou si vybudovali svoj obraz o sebe.

Project Details

Categories: